onsdag, september 21, 2011

Svacka!

Jäkla förkylning! Vet inte hur många gånger som jag både sagt de orden OCH tänkt de, de sista dagarna. Jag började känna av den förra måndagen. Och tisdagen. Lite småont i halsen. Men de blev inge mer. På onsdagen kändes de bra och jag for på zumba! <3 Torsdagen kändes bra den med så ett pass i styrkehallen och på träningscykeln blev de. Men så på torsdagskvällen kom de tillbaka. Med råge. Min hals mådde INTE bra. :/ Fredagskvällen på jobbet var en plåga. Å även om lördagsmorgonen kändes likadan så nog får jag på jobbet. Det ångrade jag ganska direkt. :(
Men jag höll ut och jobbade mina timmar. Sen fick de vara nog. Jag blev hemma på söndagen. Tack å lov va ja ledig både måndagen och tisdagen så jag fick vila... De behövdes.
Idag var de åter dax att gå till jobbet. Och de gick.... Men jag är fortfarande inte pigg!
All ork är borta! :(

NU tänker jag bli frisk. Jag vill kunna träna. Jag vill bli av med alla kilon som jag tänkte. Detta blev ett bakslag. Och jag har verkligen hamnat i en svacka. Men ja tänker ta mej upp igen!!!!!!

5 kommentarer:

Therese sa...

3 gånger?!?! Ryyyser. Måte jag itne ha samam otur... KRAM till dig <3

Therese sa...

Ha ha kan tro att de sedan vill ha en riktig hamster - "tur" för mig att jag är allergisk :-D

Nina sa...

Tack så mycket! Känns ovant med man vänjer sig väl!
Kram!

Sara sa...

Tror inte heller på dieter, men denna kör jag för att få in fler mål om dagen, jag äter alldeles för lite annars tyvärr (och för mycket middag och kvällsmål). Det som är bra med denna "diet" är att man äter, det är bara en shake om dagen :) Så mitt stora "mål" med denna diet är inte att gå ner i vikt utan att försöka få in en rutin på att äta fler ggr per dag :)

Jag tycker att du är super duktig, du tränar och tränar och tränar, du ska se att du bygger muskler :)

Kramar

Anonym sa...

Kan rekommendera dig att prova LCHF (LowCarbHighFat), den funkar super och man får äta gott hela tiden. Aldrig panikhungrig och gott om energi till din träning mm.

Hälsningar Catarina