lördag, mars 24, 2012

Jag lever!

Kom på ikväll att jag inte uppdaterat bloggen på väldigt länge...
Om sanningen ska fram har jag varken orkat,velat eller haft tid.
Min rygg är bättre. Men inte bra...
I tisdags fick jag ÄNTLIGEN röntga mej här nere på vc. Får väl se vad de ger för svar...
Är fortfarande sjukskriven men på halvtid. Vissa dagar är tuffa att jobba men de är bara att bita ihop.
På fredag har jag en träff med min läkare,försäkringskassan, min chef och gruppledare. Vad de ska leda till har jag ingen aning om.

Jag kämpar på. Men jag längtar tills jag känner mej så pass bra så jag kan dra igång och träna igen.
Jag mår dåligt av detta. Jag ser mej själv växa och växa. Jag äter mer och rör mej mindre!!!!!!!

Men de ska bli ändring på de...
Sköt om er ni som tittar förbi. Man vet aldrig när de blir nästa gång!

Inga kommentarer: