onsdag, februari 11, 2009

Det hade gått bra!

Jag kan andas ut! De hade gått finaste fint för Elina på dagis! Skönt!
Hon var trött när vi kom hem och slocknade på sitt täcke...
Imorgon är de dax att äta, sova och äta mellis på dagis. Så vi får vara hemma och mysa till halv 11.
Har just avnjutit lite lasagne så nu är magen mätt och belåten.
Till middag har jag inte en susning på vad vi ska äta?

Ser ut som de kan bli dejt med E och T imorn! Skoj skoj! :)

Nu ska jag slöa lite på soffan medans Elina sussar! Sen är det dax att hämta hem busarna snart med...

//Kia

4 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad skönt att det gått bra för lillsessan! Tror att man som förälder gruvar sig mer för inskolningen än vad barnen själva gör :)

Ha en bra dag!

Therese sa...

Så skönt att det fungerar bra med Elina på dagis, jag gruvar bara mer och mer... Så kul det ska bli att ni tittar förbi i morrn! :-)

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Tant Ulrika:
Ja, det är nog så. Att man oroar sej med själv. Trött är hon iallafall. Har sovit i över en timme. Länge sedan hon sovså länge på dagen. Kram

Anonym sa...

Nej, det är inte jag, utan Andreas som fått jobb, vet inte hur mycket men en hel del verkar det bli. Så jag får fortsätta att vara hemma ett tag till! :)
Hoppas att jag har kvar jobbet när jag kommer tillbaka, det låter som att det är VÄLDIGT bistra tider även för kommunen.
Men de är ju helkorkade om de kickar ungdom, för då blir det inge folk kvar i Dorro! Så jag hoppas de kan slita sig från listan om de skulle bli tal om uppsägningar, se lite mer långsiktigt.
Va roligt att det går bra på dagis!! Jag hoppas det går enligt planen för oss att inskolning dröjer till i höst.
Ha en fin dag!