torsdag, februari 19, 2009

Jäsp!

Jag är sjukt trött. Det räcker med att jag hostar. Men i natt så har Alice blivit förkyld med. De började med att hon sa igårkväll när vi lade oss att hon hade ont i halsen. Sen satte det i gång vid 23 tiden. Hon hostade och hostade. Mammas gumma. Ska inte alla få vara frisk någongång?
Tur i oturen att jag redan är hemma nu i 2 dagar och att det är helg sedan. Att hon slipper gå till dagis. (för de hade hon ändå inte orkat idag efter denna natten)

Nu väntar jag bara på att Elina ska bli sjuk med... Det brukar ju som vara så med dagis. Bara att ta det isåfall...
Vi får försöka dela på vård av barn dagarna jag och Micke. Jag kan ju inte vara hemma jämt heller.

NU är det snart skola för Isac. Tjejerna sover än. Elina var ju vaken strax efter 5 hon. Glad som tusan. Fick en ny blöja och somnade till sist om... Annars hade de blivit en lång dag idag!

Inga kommentarer: