lördag, september 12, 2009

Hemmaträning,kalas,skräpmat och tidig kväll...

Japp, så har dagen sett ut! Åkte aldrig till styrkehallen. Körde ett pass här hemma istället. Fått tag på en ny skiva att träna till. Och den var lika jobbig som den förra. :) Härligt... Imorn tror jag att gubben ska få hänga på med. ;) Han satt och hejade på mig idag... Hm, undrar vad han tycker om han får köra passet själv???
Grymt jobbigt var det. Styrka för hela kroppen... :)

Vid 13-tiden var de dax för kalas. (för Alice) Och jag följde med... Och blev kvar hela kalaset! Surrade och fikade. :)
Alice hade jätteskoj. Många fina presenter fick födelsedagsbarnet och Alice blev så nöjd över att hennes present blev uppskattad.

Ingen orkade egentligen laga mat idag. Men Alice skulle ha köttbullar och pasta. De var varken jag eller gubben sugen på så vi beställde kebabrulle till oss. Tjejerna åt de tidigare nämnda. Isac hade redan ätit hos "mommo" och "moffe". :)

Bara tjejerna hemma ikväll med. Isac besluade sig för att sova uppe hos "mommo" och "moffe" i natt med. Och vem kan hindra honom??? Huvudsaken barnen mår bra. Alice blev lite avundsjuk först, men sedan gick de bra. Hon fick ju mysa med oss här hemma. :)

Nu sover tjejerna sedan ett tag tillbaka. Och jag funderar på att göra dem sällskap. Grymt trött känner jag mig....

Sov gott på er alla!

Inga kommentarer: