tisdag, september 01, 2009

Mysmorgon!


Alice läser Elinas favoritbok. "drömmarnas trädgård". Mammas tjejer. :)
Blir glad när jag ser dem. :) Kl 12 får jag hem sonen med. Då blir de mer mys.
Elina är utan blöja här hemma nu på förmiddagen. Hon är riktigt duktig. Jag frågar henne med jämna mellanrum om hon måste gå på toa. Och då svarar hon ja, eller nej! Säger hon ja, så följer jag henne på toa, sätter henne där och då kissar hon! 1 år och 8 månader gammal! Bådar gott inför när hon ska sluta med blöjan! :)

4 kommentarer:

Ida sa...

Tackar för gratulationen! Ja det verkar bli några i början av året, får hoppas det fortsätter resten av året också :-) Nu mår jag bara fint, lite nojig och orolig men det hör ju till så här innan man "riktigt" vet :-)

Kram kram

Vanja sa...

Söta tjejer.. Å Elina så duktig! Ta hand om er. Kram.

Britt-Marie sa...

Oh vad det ser mysigt ut.Kram

Nina sa...

Ja vi har verkligen haft en kanon dag =) Har njutit av det underbara vädret! Nej nu blire till å hoppa i säng!
Ha det gott!
Kram