torsdag, september 09, 2010

Gräsänka!

Jag känner på livet som ensamstående mamma! Gubben åkte på husvagnsmässa igårkväll till Jönköping. Han kommer tillbaka imorn. Så kl 16 imorn är livet som vanligt igen.
Visst saknar jag att kunna gå ut och gå på kvällen, eller träna. Men å andra sidan har ja fått mer tid me mina barn! :)

Känner mej som en hemmafru de dagar man är ledig. De ska städas, tvättas osv. Tänk om man va rik. Då skulle ja leja bort de! ;) Känns som om man gör samma saker på jobbet som hemma... De går runt!

Mycke har hänt den sista tiden som får mej att uppskatta livet!
Jag är så tacksam för de få NÄRA vänner som jag har! Som jag vet ställer upp för mej. Vi behöver inte prata varje dag. Men vi vet vars vi har varandra!
Jag har lärt känna nya UNDERBARA vänner. Jag är glad för de...

Livet går vidare...

3 kommentarer:

SarA sa...

Tack kära du. Ja visst blev det ett bra personnr allt :-) Kommer att komma hem till dorro framöver och då ska vi ses. Kramar

Therese sa...

Nej tre höstar sedan, hösten 08 dvs tre jakter/år sedan i år, hon fyller ju tre i feb :-P

floosan sa...

Oj va man uppskattar sin man när han kommer hem igen efter de har vart borta ett tag =)