torsdag, september 23, 2010

Länge sedan.

Varken tid eller intresse har funnits till att uppdatera bloggen.
Dagarna går på i snabb fart numera. Jobb, umgås med familjen och hinna med att läsa tar upp tiden. :)
Jag har påbörjat en kurs mot högskolan. "Palliativ vård-vård i livets slut". Jag läser i kvartsfart och ska vara färdig till Januari. Hittills går de bra. Kursen är intressant och lite mer fördjupande än den jag läste i våras. :)

Idag har jag mest legat. Åkte på UVI´n från helvetet. Och dum som man är tror man ju att de ska gå över. Visst! :/ Men igår tog ja mej i kragen och for ner på sjukstugan. Vad möts jag av där? En stor skylt som säger att mottagningen är stängd pga verksamhetsplanering!!!! Suck. Men som tur är fanns 2 hjälpsamma människor inne på akutavd. Tack vare dem fick jag både hjälp och träffa dr. Domen löd penicillin i 5 dagar. Och en frågan varför jag inte kommit tidigare????
Är huvudet dumt får kroppen lida...Så är de.

Ska ta å rusta för middagen så min familj slipper svälta. Något måste jag ju göra idag iallafall.

Sköt om er alla som tittar förbi. :)

1 kommentar:

Vendela sa...

Hej hopp! Usch - UVI är icke det minsta trevligt! Men jag förmodar att det gått över nu, brukar göra det rätt fort när man fått antibiotika!

Många kramar