torsdag, mars 24, 2011

Blogg?

Har haft seriösa tankar på att lägga ner bloggen helt och hållet. Har ingen tid för den längre och tycker inte längre att de är roligt att blogga. Men samtidigt har jag skrivit ner så mycket här som jag inte vill ska försvinna. Så bloggen hänger kvar.
Dock kommer de inte att bli så mycke inlägg i den. :P

Vi lever och mår för övrigt iallafall. Jag har tagit tag i min träning och tänker försöka kämpa bort 10 kg från min runda kropp. Hur de går får vi se. ;) Motivationen är de inte något fel på iallafall.

Sköt om er alla som tittar in!
Kram på er alla!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ett tips på vikntnedgång är Zumba Fitness.
Jag köpte det på dvd på www.uffessakerochting.se för 289:- och gratis frakt.
Har kört nu 4 veckor och tappat 4kg.
Kan rekomendera. Lycka till. -A

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Till Anonym: Jag har också zumba skivorna hemma! Men tack för tipset!