fredag, augusti 24, 2012

Hej världen!

3:e vekan har nu passerat av min sk nya liv!
Mitt liv där jag ska röra på mej mera... Första v blev de 5 styrkepass och en del promenader med vovven och utan.
2:a veckan blev de 4 styrkepass och promenader. Denna vecka ökade vi igen med 5 pass i styrkehallen och jag blir såååå nöjd när jag känner att jag är TILLBAKA där jag var för över ett halvår sedan. Nu kör vi! :)
Jag vet att jag måste träna så kroppen år bra så de är bara att köra på! :)

Ikväll tig jag mej ut på en kombinerad joggning/PW runda på nästan 4 km. Jag gick i rask takt de första 1½ km för att värma upp för att sedan löpa och varva PW! Ikväll kändes de skoj. Kanske är de så att de beror på de nya löpskorna? Nån dag framöver så ska jag testa ett varv runt sjön på tid igen. Denna gången tänker jag kapa tiden från förra gången! :)


1 kommentar:

Therese sa...

Hejja dig!!! Kul att du bloggar lite också nu för tiden, har saknat det! Å som du tränar så ramlar nog kilon av ska du se. Jag har helt skippat allt vad dieter heter å enbart tänkt på träning å det har fungerat fin fint, kan varmt rekomendera iforms olika program! KRAM