onsdag, augusti 22, 2012

Träning!

Nu känner jag att jag har kommit igång igen!
Detta är 3:e veckan som gymmet varit öppet och första v blev de 5 pass. Andra v blev de 4 pass och denna v siktar jag på 5! Däremellan blir de promenader med och utan vovve!

Jag har INGA mål på att bli smal som en trådrulle. ;) Jag vill bara må bra. Min rygg ska palla mitt jobb och min kondis ska va så bra så jag slipper flåsa! :) Muskler ska de va! ;)
Tänk om alla kunde tänka så...

Läser överallt om dessa soppdieter. Visst! Som en kickspart på en v eller möjligtvis 2. Men inte mer. Jag vet av erfarenhet av vänner som provat att visst-de tappade massa i vikt men gick sen upp de mesta eller mer till å med. ALDRIG I LIVET att jag ska utsätta mej för de!!!!! Svälta??? Nej tack!

Tänk om och gör rätt...

Inga kommentarer: