fredag, januari 16, 2009

AWARD!

Tack snälla goa Erika www.tallbacka.blogg.se för den fina awarden. Jag blev så glad!
Så här skrev hon om mig:

"En utav mina godaste vänner. Hon har gått igenom en utav de tuffaste motgångar man kan uppleva som mamma, nämligen att mista ett barn.Hon finns där när jag behöver henne, å jag finns där när hon behöver mig!Vi har haft många dejter under det senaste året, då vi båda varit mammaledigamed våra yngsta."

Blev så rörd....

Sen ska då jag skicka denna Awarden vidare då.
Dessa personer får awarden idag!

Erika www.tallbacka.blogg.se : Jag vill ge tillbaka awarden till dig. Du är en av mina absolut bästa vänner. Supermorsan uppe i Högland. Du finns där när jag behöver det och jag för dig. Våra dejter under de senaste året har betytt mycket för mig!

Beatrice www.mammabeas.blogg.se : Jag tycker att du är en fantastisk människa och jag gillar att läsa om ditt liv och dina barn. Du har upplevt svåra saker i livet men det gör dig bara till en starkare människa!

Marianne: www.mammamarianne.blogg.se Mamma till en underbart söt Alfred. Jag gillar att läsa om ditt liv i lilla byn utanför Dorotea. Du är en motivationskälla till lata mig. ;) En människa som trivs nästan bättre ute i naturen än inne. :)

Vanja: Om du hade haft en blogg skulle du stått i toppen för den mamma som jag beundrar mest! Du har 5 barn. 5 fina barn. Snälla, väluppfostrade och underbara barn! Du är min vän. En av mina allraste bästa vänner. Du vet det mesta om mig och jag om dig. Du är min IDOL! ;)


//Kia

Inga kommentarer: