söndag, juli 04, 2010

Jobb hela helgen!

Jobba jobba jobba! De är vad jag gjort i helgen. Har gått kanon men jag är trött i huvudet! ;) Inte så ovanligt i och för sig... :P
Grillat har jag fått i dagarna 2. Inte illa. Kanske för figuren,men vem bryr sej.? Jag kommer aldrig bli smal som en fotomodell. That´s it! Bara att acceptera! Jag blir inte yngre och jag har fått 4 barn... Jag tänker njuta av livet! :)

Hunnit städa undan här hemma ikväll. Elina sover. De stora sover i husvagnen. (Isac, Alice och kusinen Casper) Spännande. :)

Själv ska jag slänga mej i soffan nu! :)

Trevlig kväll på er alla! Imorn väntar en kortdag på jobbet...

3 kommentarer:

Therese sa...

Så du har jobbat i helgen, hoppas du får vara ledig å njuta nu i veckan istället då :-) Å grillat är ju så gott, även om man brukar vara less i slutet på sommaren... KRAM!

Therese sa...

Japp nu äre dax att tänka på livsstilen igen, men i ditt fall så är det väl ingen fara då du motionerar regelbundet!!! Man måste ju äta och njuta med ju :-) Lever bara en gång. Hoppas du får en fin arbetsdag! KRAM

Malin sa...

Ja, visst var et trevligt med picknick!!! =) Det kan vi hoppas på fler gånger! ;) Här har vi som tur nu kryat på oss, så nu är vi på banan igen!