lördag, december 11, 2010

Kalas! :)

I eftermiddag har vi haft kalas på badhuset. Isac bjöd hela klassen och 5 från andra klassen. HJÄLP tänkte jag först! ;) ca 20 barn???? + mina egna??? Men de gick bra. 16 barn kom och jag tror att alla hade skoj. Jag hoppas de iallafall.
Isac var nöjd när han somnade. Många fina presenter fick han. Nu laddar han inför födelsedagen på måndag! Mammas egna stjärngosse. :D
(med tanke på att jag inte vet hur de andra föräldrarna ställer sej till att deras barn är med på bild så visar jag inga bilder...)

Imorn väntar en delad tur på jobbet! :) De ska nog gå fint de med.
13 dagar till julafton. Och 11 dagar efter de fyller lillan i huset 3!!! år. Tiden går alldeles för fort! Vart tog mammas bebis vägen?

9 kommentarer:

Therese sa...

Hi hi ja du har en synnerligen hektiskt tid nu med kalasande å jul i ett kör! Kul att det blev lyckat på badhuset. Ses väl i morgon kanske :-D KRAM

Therese sa...

Ja även svea är övertygad om tomtens existens :-D Uuuunderbart! Hoppas hon tror lääänge! Kram

Therese sa...

Hör av dig om du ska ha brädan och om du isf vill att jag ska lämna den på dagis, så kan du lägga pengar i sveas fack? KRAAAM

Therese sa...

Bara att kika förbi å hämta brädan! :-D

Vill du tävla om löshår hos Nilli? sa...

God fortsättning!

Therese sa...

Hoppas er jul varit underbar, önskar er en god fortsättning och ett gott slut på året! KRAM <3

Therese sa...

Ett försenat grattis till Elina! Tänk att våra tjejer blivit så stora... Kram!

Therese sa...

Ja det är trist då barn kommer emellan och inte kan/får träffa släktingar, men ibland är det väl så att det finns dem som inte heller engagerar sig och vill/orkar med att träffa sina barnbarn... trist! KRAM

Therese sa...

Jag håller tummarna att ni klarar er, den går överallt... Luran är dock kry i dag som det verkar, skönt! Kram