tisdag, maj 11, 2010

Blodomloppet!

Så skönt de är att promenera. Rensa bort massa tankar och stress. Får jag inte ta min dagliga promenad på minst 5 km (eller träna på annat vis) så blir jag näst in till tokig! ;)
Dessutom blev de ju en morot att vi ska åka i väg på blodomloppet den 20 Maj.
http://www.blodomloppet.se/stad.aspx?PageId=24
Så skoj vi ska ha de. Var rätt många ändå från mitt jobb som åker, och som de hördes var de rätt många från kommunen överhuvudtaget som ska fara! :)
En bra idé av Dorotea kommun! Ni har fått mig att börja röra på fläsket igen. Jag är så tacksam. Hihi!

(sen att jag bara har gått ner ett par kilo sedan jag börjat med mina promenader tar jag med ro, trots att många fler borde försvinna... För jag vet att om jag fortsätter att gå och gå så kommer fler att trilla av mig, långsamt men säkert! ;)

Inga kommentarer: