söndag, maj 23, 2010

Grymt kul!

Länge sen jag skrev nåt nu! Tiden räcker inte alltid till.
De sista dagarna har de varit full rulle.
I torsdags kl 15 rullade 2 bussar från torget till Umeå. Många skratt på bussen. Glada, förväntansfulla kommunanställda! :)
Så roligt att vi fick möjligheten att fara iväg. Träffas "privat" och inte bara inom jobben. Umgås och ha en rolig kväll tillsammans.
Vi skrattade tills vi grät flertalet gånger. Tack till er alla som följde med! Och tack till er som gjorde att detta blev möjligt!

Jag vet att de finns de som tycker att detta bara var ett "jippo". Men de kanske är sådana som inte själv orkar röra på benen? Jag vet inte. De som gnäller över vad det kostade för kommunen? Vad jag förstått är de friskvårdspengar som använts. De kan inte läggas på våra löner etc. Och tänk efter. Hur mycket hade de gett? Om de slagits ut på alla anställda? Skratt!!!!
Tänk att de ska vara så svårt att glädjas åt andra??? (även om man nu själv inte orkade följa med?)

Jag är nöjd över min insatts och nästa gång anmäler jag mig i löpklass 5 km. Nu vet jag ju att jag klarar det. Fick med mig en kompis och vi följdes runt. Vi körde en intervall runda. Jogga, gick, jogga, gick osv. :)

Ser redan fram emot nästa år! :) För visst vill vi åka då med???

Inga kommentarer: