onsdag, april 06, 2011

Otroligt!

Jag skriver sällan här, ändå tittar så pass många förbi varje dag och kollar...
Vi lever! :) Så nu vet ni de! ;)

Träningen ligger nere då min rygg inte vill samarbeta. Men men, nya tag sen. Borde ringa sjukgymnasten och kolla upp vad som är fel. Jag ska... Hm....
(Men vem vill veta att man verkligen har nåt fel???? då blir man ju sämre... Eller?)

Skrattade gott för ett tag sedan. Tänk att de finns en del människor som är så självgoda. Som inte tänker på deras egna handlingar men som lätt kan sitta å döma andra? De får stå för dem! :)

Ser fram emot helgen. Inte att fylla "gammal" utan för att gubben tänker dra i väg mej på hemlig ort! Ska bli mysigt! :)

Sängen nästa! Natti!

3 kommentarer:

Eva sa...

Nej, att hålla på med olika dieter tror inte jag heller funkar, inte i längden.
Vet ju bara själv när jag höll på med LCHF förra året (innan jag vart gravid).. Istället för att gå ner i vikt gick jag upp minst 10 kg! Inte så konstigt när man petade i sig fett och proteiner och satt på soffan och trodde att kilona bara skulle rasa av;)
Dålig kombo alltså.. För att gå ner i vikt (eller åtminstone stå stilla ska man röra sig också)

Frukost, lunch och middag är bäst.. Och helst mellanmål på det också.

Du gör det också bra, med TRE barn och kommer dig ut så pass ofta och mycket:)

Roligt förresten att du ska på okänd ort i helgen.. Hoppas ni får det riktigt riktigt mysigt! Och du, ring sjukgymnasten så du får någon ordning på ryggen.
Själv inväntar jag ett samtal därifrån vilken sekund som helst:)

Kram

Sanna sa...

Hoppas ni har det jätteskönt!! Och grattis i förskott gumman <3 kram kram

Therese sa...

Men jag har ju helt missat att du fyllt år, GRATTIS å välkommen på "rätt sida" ;-) KRAM!