lördag, april 16, 2011

Det går utför!

Jag förstod de och jag sa det!
När man fyller 30 år så går de utför. Jag sa de som ett skämt! :P
Men skämtet blev på riktigt... Var till farbror dr igår. Han sa att jag har bältros. :S
Tack för den diagnosen (som vi redan ställt hemma innan) Massa piller att käka i 7 dagar.
Som tur är så fick jag dem på sidan av kroppen. Men fy satan va ont de gör :(
Brännande smärta, varvat med klåda. Jag önskar ingen detta. Att ha vattkoppor var en enkel match!!!!

Jag som skulle ha roligt med barnen under påsklovet. Jag hoppas verkligen att jag får energin tillbaka och att smärtan försvinner. Håll tummarna!!!!

Kram på er alla!

2 kommentarer:

Therese sa...

Men fyyy, stackars dig, min pappa har just blivit kry från bältros... Huga. Hoppas du är så pass smärtfri så du kan njuta av påsken, ni brukar väl var uppe iVästsjön hos Mikael? Du får hälsa isf!!! KRAM <3

Therese sa...

Så Elina är med lite orolig om nätterna, är så jobbigt då man inte får sova, hoppas det vänder snart!!! Å bara att kiak förbi, kaffet står på :-D KRAM