fredag, augusti 05, 2011

Funderat!

Då jag vill skriva mycke om träning och hälsa och de tydligen stör en del väldigt mycket... Så funderar jag på att antingen stänga denna blogg/lösenordsskydda den eller starta en ny!
Det jag inte förstår är VARFÖR folk överhuvudtaget tittar runt på olika bloggar OM de vet att denne tränar mycket och brukar skriva om det?????

Så...som sagt! Vi får se.... Bli inte förvånade om denna blogg stängs ner. :P
(jag meddelar isåfall) Å om nån skulle vilja ha lösenordet till den nya så kommer jag ge lösenordet till de som jag tror vill läsa... :D

5 kommentarer:

Jenny Ternestål sa...

Människor är konstiga och det finns alltid dom som retar sig på saker. Tror att dom som retar sig mest är nog dom som har lite dåligt samvete över sin egen träning!

Madde sa...

fast ja förstår inte va de stör sej på haha. Om ja inte gillar en blogg så läser ja ju den inte :P ja de finns människor som retar upp sej på allt.

Therese sa...

Ha ha ja du aktiva barn får man nog se som ett friskhetstecken, annars skulle man bli tokig... KRAM!

Veronica W sa...

Haha, ja det är som det ska va då ;) Varför läser de då om de störs över att du tränar en massa?! Om du lösenordsskyddar så vill jag gärna få fortsätta läsa! Jag läser många bloggar, är dålig på att kommentera bara! Är roligt att få vara delaktig i folks liv fast man träffs sällan! Hade!

Anonym sa...

Människor som pratar skit har inget bättre för sig! Du kanske skall titta över ditt umgänge! Jag vet att det finns människor i din umgängeskrets som pratar om dig till mig och dessa pratar säkert om mig till dig också =) Folk som pratar om andra i din närvaro, pratar om dig i din frånvaro =)Träna på och njut av ditt nyttiga liv. Skit i alla rallkärringar, dessa är bara avundsjuka jäklar som tar en massa energi och älskar ditt liv/vill ha det de själva inte har! Det är därför de inte kan ge fan att gå in på din sida. Nyfikna och göralösa, det är de är! Ha det gott Kia!