fredag, augusti 26, 2011

OBS!!!! Detta inlägg handlar om träning!!!

(så sluta läs nu om du är allergisk mot de ämnet!)

Just hemkommen från ett träningspass i styrkehallen. Mår så himla bra när jag fått träna hårt! De blev ett intervallpass på cykel 20 minuter. Hann 1.2 mil denna gången och de känns rätt ok. :D
Idag var de bröst och mage som fick sig en omgång. Försöker köra överkropp mest nu. Eftersom jag ändå cyklar minst 20 minuter/träningspass så får benen sin del iallafall. (+när jag är ute å promenerar)

Denna veckan har de inte blivit nån zumba. Väldigt tråkigt. Men till veckan hoppas jag att Simone mår bra igen från sin förkylning och att vi kan dansa! <3
Ni som aldrig testat zumba borde verkligen göra de. Jag hade ju bara dansat framför tv´n innan. Men detta var 100 gånger roligare! :)

Nu blir de duschen-hej på er!



4 kommentarer:

Therese sa...

Ja svea å ellie är snarlika ibland :-D Å har så skoj tillsammans! Njut nu av helgen <3 KRAM

Therese sa...

Näee inget provsvar, å då är det väl bra -bara latmask å trötthet av att aldrig få sova ordentligt... Förhoppningsvis piggar lite tid i skog å mark upp mig nu i höst :-D KRAM

Therese sa...

Ha ha jad u min storlek kan jag enbart skylla på latmask å att jag är en gotte gris, men tröttheten kan nog vara B-vitamin relaterad, så jag har börjat med lite tillskott så får vi se om det vänder :-D Annars är väl småbarnsåren lite tuffa, känner redan efter ett par hela nätter med sömn att jag är mer på banan :-D KRAM till dig <3

Anonym sa...

Hej! Nu var det länge sedan jag var in hit! Hittade tillbaka ikväll, så tänkte lämna ett litet avtryck :) Kram /jeanette