lördag, augusti 28, 2010

GRATTIS min ängel!



Idag för 7 år sedan föddes en av de finaste pojkar jag sett. Så lik sin storebror Isac. Så söt...Men så sjuk. Detta var en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag blev 2 barnsmamma. Men samtidigt en av de värsta. Hur länge skulle vår son få stanna hos oss?


Vår son var en kämpe, men till sist orkade han inte kämpa längre. Jag är dock tacksam för de 10 dagarna vi fick tillsammans.


Idag fyller du 7 år min älskade Oscar! Vi ska göra som tidigare år. Vi ska fira dig. Folk må tycka att vi är konstiga. Men detta känns bäst för oss. Vi glömmer dej inte. Du finns alltid hos oss...

Idag blir de tårta och ballonger. Vi åker ner till din grav med en present!





3 kommentarer:

Angelica sa...

Grattis Oscar!

Jag tycker absolut inte att ni är konstiga, ni gör helt rätt tycker jag! Jag tänker på eran fina Oscar och er!

Massor med kramar från oss.

Linda H sa...

Vad otroligt söt han var er Oscar, tänder ljus för honom idag och tänker på er.
Så orättvis denna värld är..

Stor kram till er alla och speciellt till lilla fina ängeln. Kram Linda

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Linda: Massa kramar till er! <3