lördag, oktober 17, 2009

Ett tag sedan...

Vet inte varför jag inte skrivit något.
Har väl haft fullt upp med annat gissar jag på?
Kändes skönt att vakna imorse och inse att jag var ledig. :) Dock vaknade jag ändå klockan 6. Man är som en inställd klocka. Jaja, men vi låg och myste till kl var närmare 8 iallafall.
En tur till Vilhelmina och tallen blev de och vi inhandlade nya vinterskor till samtliga 3 barnen.
Nu slipepr de frysa om fötterna. Men smakar de så kostar de! Inte klokt att de kan ta så mycket betalt för barnskor!!! Sjukt!

De stora barnen och gubben har badat på badhuset idag. Jag och lillan tog oss en promenad med vagnen tills hon somnade. Då intog jag "sittplats" på badet och fikade lite! ;)
Sedan när vi skulle fara hem och alla hade fått fika så bestämde jag mig för att ta en promenad till med vagnen. Superskönt ute idag. Man måste passa på.

Nu till den stora frågan. Vad tusan ska vi äta idag för något???

Kram till er alla!

Inga kommentarer: