fredag, oktober 02, 2009

Livrädd!!!

Hjälp så de tjöt när jag öppnade dörren till huset. Hade varit ner och lämnat tjejerna på dagis.
Fick panik och sprang genom huset för att försäkra mig om att de inte brann någonstans...
Och de gjorde de tack och lov inte.
Antagligen så var de för att batterierna var gamla? Eller så tyckte brandvarnaren att jag hade för varmt inne. ;) har eldat som tusan denna morgonen.



En påminnelse till er alla! Kolla så era brandvarnare fungerar som de ska...
Nu när de är mörkt ute om kvällarna så tänder vi ju mer ljus än vanligt. Då är de bra att ha någon som varnar en om olyckan skulle vara framme...

Nu slänger jag mig på soffan ett tag. Mina öron gör fortfarande ont. :P

1 kommentar:

Petra sa...

Hej!
Vilken otäck känsla de måste ha varit.
Tur de inte brann iaf.
Hoppas du mår bättre i ryggen nu. Inte bra att ha ont där.
Kramar