tisdag, oktober 06, 2009

Så var de tisdag då...

Inga planer för dagen. Var tänkt att åka en sväng till Ström och kika lite på Dollar. Men känns ingen höjdare medans de är minusgrader ute. Och sommardäck på de.
Får se om jag tar en sväng i eftermiddag...

Annars tar vi de bara lugnt jag och tjejerna idag. Skönt att vara ledig.
Måste slänga i en tvättmaskin eller 2. Tänk att de alltid finns tvätt här hemma? :D

Imorn är de dax för jobb igen! Men bara för 2 dagar. Sedan blir de lååångledigt. Härligt.
Sitter och funderar på hur min nya tatuering ska se ut. Hoppas på att få tid snabbt. Såg lovande ut. Spännande...

Nä, om man ska göra lite nytta kanske?
Kram till er alla!

5 kommentarer:

Tess sa...

Hoppas du får en skön ledig dag!
Kram

vanja sa...

Kul med ström-resa :) å tatto... spännande. I ume el? kram!

Sara sa...

Ja, den har sjunkit rätt rejält faktiskt bara nu under veckan så jag hoppas att det inte är allt för länge kvar. Däremot känner jag mig fortfarande lika uppstoppad och andfådd :P Det trycker så jäkulst mot lungorna ibland. Ska till Aina på torsdag igen så jag får väl höra vad hon säger då :) Jag satsar på bebis nästa vecka! Bara den inte kommer på fredag kväll så är jag nöjd :P hehe

Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vanja: Du vet ju redan nu men jag svarar ändå! :P I Backe blir det! Nästan helt bestämt. Ja, de var skoj att åka bort en sväng! :)
Massa kramar

Therese sa...

He, he Sanna sa det att du jobbade på det, å vi hade visst också en ståendes nbjudan :-) Vore bra att göra bort det! Hoppas innerligt att deras titt i kväll ger resultat, vore skoj att ha dem i krokarna ;-) Å spännande med ny tatuering!!! Antar vi får se den då den väl är gjord? Kram kram