tisdag, mars 02, 2010

Hurra!

Imorn ska jag jobba! :) Hela dagen. Gubben får vara hemma med sjuka barn. Sitter just nu och lyssnar på 2 hostande tjejer som sover. :/ När ska de vända???
Isac är än så länge frisk. *peppar peppar* Men så är han sällan sjuk med. Han har alltid varit sådan. Sedan han var bebis. Och de är mamman i huset tacksam för.

Ikväll tänkte jag att de var dax att röra på fläsket. Kanske inte var så smart ändå? Redan efter en halvtimme så började halsen ömma. Så jag for hem. jag har en förkylning som ligger och trycker. Men den vill inte bryta ut. Antingen får den försvinna eller så får jag bli sjuk på riktigt. För de är jobbigt att gå så här. Inte ha nån ork. :(
Jag vill ju röra på mej. Usch!

Som sagt, jag längtar efter morgondagen! :)
Umgås med vuxna människor. Och se skadar ju inte att jag har både gulliga arbetskamrater och vårdtagare! Trivs så bra med mitt jobb.

1 kommentar:

Nina sa...

Ja visst är hon väl söt?
och tiden går så skrämmande fort!
Usch! Får sån panik då jag ser hur barnen växer!
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kramar!