torsdag, mars 11, 2010

Peppar peppar...tar i trä!

Vågar knappt säga detta högt! Men i natt sov Elina-utan att snarka högt! Jag hoppas, hoppas att de är på väg att vända nu. Att 3 veckor som gått i sjukdomstecken ska börja gå mot sitt slut!
Det har varit jobbigt för oss alla. Men självklart jobbigast för Elina.

Ikväll ska jag jobba. Men idag blir de mys med barnen. Sedan återstår att se vad de blir av morgondagen. Vem av jag och gubben som blir hemma. Jag släpper inte Elina på dagis imorn. Hon ska vara fullt frisk innan. (annars vet jag hur de blir, då blir de nya vabdagar inom ett par veckor)

Kram till er som tittar förbi!

1 kommentar:

Therese sa...

Så skönt att er sjukstuga börjar ge med sig, har tyck så synd om er, å speciellt Elina då, fy! Men har varit dålig på att kommentera, är liksom en herre som sitter fast vid tutten mest hela tiden ;-P Både mysigt å lite jobbigt emellanåt. Men får jag bestämma så är det nog inte sista gången man har en liten *ler* Barn är ju verkligen livet! Även prickiga å prickiga å busiga sådana *skratt* KRAM