tisdag, maj 03, 2011

Motivation tack!!!!

Eller kanske en "sparka mej i rumpan-kompis"! Suck! Exakt som de låter... Jag behöver nån som sparkar mej i rumpan så jag far ut och rör på mej. Nån som slår mej på fingrarna när jag vill äta allt som är gott!!!!
Jag har NOLL karaktär... Suck suck suck!
Nu tänker många... Men du tränar ju! Visst, men så äter jag ju därefter med... ;) Därför jag ser ut som jag gör! Haha!

Men nu säger jag de igen. Som så många gånger förr. IMORGON börjar mitt nya liv... De går inte att fortsätta så här! Nån som hänger på? :P

5 kommentarer:

Therese sa...

Ha ha jag börjar ett nytt liv efter varje måltid ;-P Å i morron har jag lunchdate med svärmor, å middagsdage med maggan så det är rätt fullt, men knökar du in dig däremellan går det bra :-D

Therese sa...

Jag tycker du gör det superbra med träningen ska du veta, jag har noll karaktär att träna om det inte är skoj eller någon drar med mig... bara jakten får mig i form *s* Å kaffe finns det för jämnan så bara dra iväg ett sms när du har tid!

Therese sa...

Nej stackars Elina som är sjuk, krya på kramar i massor till henne och lite energi skickar jag till dig, har själv haft en vaknatt med Svea som inte sovit :-/ + en nackspärr from hell som inte vill ge med sig, tigerbalsam är min nya bästa vän ;-D KRAM!

Malin sa...

Jag tror att Domherren kommer att bli en kanonbra avdelning för Tim! =) jag har själv inte hunnit ner något än, under hans första inskolningsvecka. Men till veckan ska jag smita ner en sväng och hälsa på, så att jag oxå vet var jag ska lämna och hämta honom ;)
Så jag är övertygad om att vi kommer att trivas bra med avdelningen, barnen och fröknarna! =)
Kram.

Nina sa...

Nä som man såg ut då man va 20 kommer man aldrig se ut igen. Det har jag oxå insett.
Tack för din kommentar!
Den värmer.
Och du håller igång jätte mycket. Och även fast du kanske inte går ner så mycket i vikt så mår din kropp mycket bättre än en smal soffpotatis!
Det är ju tusan att allt som är gott ska va farligt. Allt lägger sig som bomull runt mage, lår och arsle. Tackar tackar!

Brukar alltid gå kl 9 måndag-onsdag. passar på då jag lämnat Sam på dagis. Men en promenad eller två ska vi väl kunna lyckas med. Går ju även på helgen så klart. Då vi är hemma vill säga =p

Kramar till dig och tack återigen för fina ord!