tisdag, maj 24, 2011

Ingen löpare!

Jag har inte gillat att springa... Å nu vet jag varför. :P
Inför blodomloppet hann jag springa några gånger ute. Vilket resulterade i ONDA benhinnor. :/
Jag minns smärtan från högstadietiden. Då blev de så illa att jag fick hoppa på kryckor. Att springa på löpbandet i vinter gick hur bra som helst men att springa ute är en annan sak...

Trots de onda så joggade jag runt 5km spåret i torsdagskväll i Umeå iallafall. Väldigt dumt!!!
Behöver jag säga att de inte gör mindre ont nu? Men jag är nöjd ändå att jag klarade det.
Ca 9000 personer var där den kvällen. Många som skulle springa samma sträcka som mej. De gick inte att ta sig frammåt den första km. Jag tror att vi stod nästan stilla där ett tag. Hihi!
Sluttiden blev dryga 36 minuter. Jag blev nöjd. Allt under 40 minuter hade jag ju sagt innan.

Nu blir de ingen löpning på ett tag. Å inte blir de några långpromenader. Vila är de som gäller. Jag vill slippa denna smärtan!!!!!

3 kommentarer:

Maria L sa...

Bra jobbat!!

Therese sa...

Ja du, luran lekte i leksaksköket å skulle dricka vatten ur kranen där, å på nått sätt fick hon in hela kranen i munnen!!! Hon fick panik då hon fasnade å blädde rätt rejält, men tanden klarade sig!!! Tur det :-) Hoppas du få vara ledig i helgen <3

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Tack Maria L! :)