tisdag, december 23, 2008

Bingolotto!

Segt! Barnen sover sött. Jag har inte vunnit nåt på 3 spel på bingolotto... Jag har haft 4 i rad hur länge som helst innan det ropas bingo. Men inte vinner jag inte. Nä då!
Julklapparna ligger nu under granen och jag längtar efter att få se barnens miner när de kommer ner imorgon. Mest längtar jag över att få se hur de ser ut när de ser sina paket under granen. Isac ska få ett DS-spel till gameboyet. Pokemónspel. Alice får ett hellokittyspel. Elina får en leksak som låter. *skratt* Då kan de roa sej tills tomten kommer....

Tror man lägger sig nu. Så man orkar upp imorgon!
Sov gott alla läsare!

Imorn är det julafton...Eller om 1½ timme rättare sagt!

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma här - nära nära - men nära skjuter ingen hare ;-)

God Jul på dig :-)