torsdag, december 25, 2008

Förkylning...

Isac är ganska laddad av förkylningen nu. Imorse kände jag av det med. Täppt i näsan (hela huvudet) och småont i halsen. Det kittlar i halsen också. Vill verkligen inte bli sjuk...Orkar inte det!

Ingen promenad har det blivit hellre. Jag är för lat! Pinsamt men sant! Längtar tills alla aktiviteter drar igång igen. Simning, gympa och vattengympan. Jag måste få in rutiner igen!
Vill inte gå upp allt jag gått ner...Jag vägrar!!!!! (säger hon som inte ens orkar kliva ur soffan och ta en kort promenad)

Var just ute och kikade på brorsans pojke när han åkte skidor....Han hade också lyckan att få längdskidor, pjäxor och stavar i julklapp! :)
Isac hade nog velat åka han med...men jag tycker inte att det är värt det....Om han blir mer sjuk...

För övrigt längtar jag tills jag få träffa lille Victor!
Lilla söta bebis!

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också grymt lat på att motionera just nu - längtar tills alla helger är över och allt blir som vanligt igen - då jäklar ska jag komma igång igen ;-)Jag skyller på mörkret just nu - det är det som gör en så seg....

God fortsättning på dig :-)