torsdag, december 11, 2008

Blev rädd...

Ja, jag sa ju att Elina varit gnällig större delen av dagen igår. Och igårkväll när vi gick och lade oss ville hon varken ha gröten innan eller vällingen i sängen. Då visste jag att det var nåt som var på tok. Dröjde inte länge förrän hon kräktes. Men det var bara en gång. Sen var hon glad igen. Hon har sovit hela natten och vaknade pigg och hungrig imorse. Sörvlade glatt i sig en flaska välling och den har stannat i hennes mage. Måste ha varit något tillfälligt. Tycker att hon borde blivit sämre om de var magsjuka. Och magen borde ju blivit lös. Men så är inte fallet. Har mina aningar om det var köttfärssåsen som hon åt igår som blev lite för kraftig för henne...
Ja, vi får väl se. Men som sagt. Jag tror inte detta var nån magsjuka...
Kanske tänder som spökar oxå? Jaja.
Kl 9 ska jag Elina och Alice fara på mb och kolla in Isac och de andra skolbarnens luciashow! Spännande! Isac ska vara tomte!
(Lättare för mig att gå på morgonen med Elina, det är ju gröttid för henne ikväll så...) Micke får gå med Alice ikväll! :)

//Kia

Inga kommentarer: