måndag, december 15, 2008

Innebandy!

Ikväll fick jag ju rycka ut som innebandytränare. Det brukar ju vara gubben och J som tränar. Men eftersom gubben inte kunde fara så blev det min lott som drogs! ;)

Roligt var det att se alla barnen igen! (var ju med och tränade innan jag blev så stor, när jag väntade Elina)
Det var bara 12 barn ikväll. Anledningen är nog att det närmar sig jul och så var det luciafirandesimhallen ikväll...
Nu är det uppehåll tills några veckor inne i Januari.

Usch vad jag känner mig trött. Ska ta å hoppa i säng och krama kudden. Ser fram emot en fikadejt med goa E och lilla E imorn! :) Bara man håller sig på benen så. Men det lär väl dröja några dagar om jag blivit smittad av gubben. Skulle inte förvåna mig om vi ligger sjuka till jul! Usch! (tur julklapparna är inhandlade)

//Kia

Inga kommentarer: