måndag, december 15, 2008

Måndag....

Så var det måndag igen. Julen smyger sig allt närmare. Inga som helst julkänslor har jag än. Har lämnat Isac på skolan. Sista veckan detta året. Snart får de jullov. Alice ska fara på dagis vid 9 tiden. Jag och lillan tänkte åka till Vilhelmina idag! Julhandla lite. Får se hur det blir.

Gubben ligger hemma idag! Han har sprungit på toa i natt säger han! Karlar...;)
De gånger jag är sjuk så ska jag ändå ta hand om hem och familj. Tänk så lätt det är att vara karl. Då behöver man inte! *ironi* Han har krypigt tillbaka till sängen han! Lika bra det! Vill inte ha honom liggandes på soffan hela dagen! ;)
Nä, jag tror inte att det är magsjuka. Jag tror snarare att det är hans mage som sagt ifrån....
Han måste börja tänka på den. Japp!
(vi får väl se om jag får äta upp det senare om det är jag som sitter på toa) Haha!

Jag borde verkligen åka iväg idag! Men det känns lite jobbigt att bära omkring på Elina överallt... Hon börjar bli tung!
Vi får se hur det blir...

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är ju himla konstigt att även om vi skulle ligga på dödsbädden får man nog springa och ta hand om hus och barn. Medans karlarna då dom är lite lite förkyld så är det en näradöden upplevelse. Dom måste vara utomjordingar... Är alla karlar så eller? Man blir ganska less ibland.