söndag, november 30, 2008

Första advent!

Så kom 1:a advent! Redan? Inte klokt vad tiden går fort. Tyckte nyss att det var i början av oktober och jag skulle börja jobba. Nu har jag bara en vecka kvar!
Igår gjorde vi stan hela dagen. Gisses så trött jag var när vi kom hem kl 18. Elina skötte sig exemplariskt! Snäll mest hela dagen. Isac och Alice hade det jättebra hos mormor och morfar! Tack för att ni finns äslkade mamma och pappa!

Nu är iallafall de mesta julklapparna ordnade och jag känner mindre stress än innan...

Idag är det skyltsöndag på byn och vi ska ut och kolla lite. Har kommit en del snö under natten så jag hoppas att plogbilarna får fart och hinner ploga alla vägar innan vi ska ut. Inge skoj att traska i snö...

Nä, om vi ska få i oss lite frukost kanske? Magen kurrar!

//Kia

Inga kommentarer: