torsdag, november 20, 2008

Sömnbrist!

Det har min Elina just nu. Hon har sovit 15 minuter sedan kl 8 imorse. *skratt*
Det är ju så mycket annat som hon ska hinna göra! Åka runt i gåstolen, klättra och gå runt bord. Jag har svårt att hinna med henne. Dessutom är jag väldigt stel i kroppen efter gympan i tisdags och crosstrainerpasset idag! Phu! Förkylningen har tagit min kondis! ;)

Nä, om jag ska ta å byta kläder kanske. Så jag är fin inför kvällen! Haha! Nä, de blir bara en ny t-shirt! *skratt* ( och jeans)

//Kia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg! Blev jättebra där med alla familjemedlemmr :-)
Var du inte nöjd med AB:s blogg?

Anonym sa...

Jättefin blogg du har!! :)

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vendela: Tack! Jag tyckte att det var lite roligare när man kan fixa och trixa lite själv på bloggen! ;) Kram kram

Marianne: Tack tack! :)