söndag, november 30, 2008

Snön faller vit....

Ja, de snöar, snöar och så snöar det ute! Var ner till min ängel på förmiddagen och skottade bort massa snö. Eller,det var gubben som skottade. Jag sopade bort snön från gravskyddet och skrapade rutorna. Hade med mig en liten julgran och ett annats julträd. Måste åka ner med lite tomtar och sånt med. Så vår ängel också får det fint...

Ska väl snart börja bege oss ner på byn. Dock tar vi bilen ner. Känns inte så lockande att gå nåt onödigt i denna snöstorm. ;) Kalla mig lat. Men så känner jag mig idag! Haha!

Imorgon är det jobb igen som gäller. Från 7-17! Lång dag med andra ord. Ska nog gå bra det med.
Skulle behöva baka en massa. Men det får jag ta sedan när jag är ledig. Jag och barnen har gjort pepparkakor idag iallafall. De lär nog vara uppätna inom några dagar! *skratt*

//Kia

Inga kommentarer: