fredag, november 21, 2008

Hopp i säng!

Trötter efter jobbardagen/kvällen. Har dock gått superbra på jobbet! Känns lite konstigt att man bara ska jobba 2 veckor till nu. Sedan blir jag mammaledig igen! Ska bli mysigt att få umgås med mina barn. Har saknat dem. Har insett att man inte hinner se dem så mycket som man vill när man jobbar heltid. (Kommer bara jobba 85% sedan när jag börjar jobba "på riktigt")

När jag kom hem ikväll så sov Alice och Elina. Isac var vaken-men var mycket trött! Storebror kom ju med bussen ikväll så det var klart att han ville umgås med honom! En helg går ju så fort...

Ska försöka sova jag med nu. Så man orkar upp imorgon igen.... 7-16 är schemat för morgondagen!

Roligt att se att så många hittat till min blogg! Lämna gärna en kommentar när ni ändå är förbi! ;)

//Kia

Inga kommentarer: