måndag, december 01, 2008

Ingen simning ikväll...

Nope! Ikväll prioriterar jag bullbak istället. Ska göra "vanliga" bullar fast med saffran och mandelmassa i! *mums* Tänkte gubben ska få ta med en påse till föräldraträffen imorgon. Jag jobbar ju kväll imorn. Tänkte ta en promenad innan jobbet imorn så jag får inte vara med på avslutningen. Men gubben i huset klarar det säkert bra själv! ;)

Just nu är gubben och sonen på innebandy, men de borde snart vara på ingång. Jag passade på att åka iväg och handla medans lilla mamma var förbi och lånade datorn. Nu är degen på jäsning och jag ska snart sätta igång med baket! Lite knäppt att börja denna tiden men men. Då är de gjort sedan! ;)
Och jobbar man till kl 17 och resten av denna vecka så får man passa på medans man har orken och lusten kvar!

//Kia

Inga kommentarer: