tisdag, januari 12, 2010

Gamla minnen...

Igårkväll var vi ner till Björnvallen. Barnen skulle få testa att åka skidor där nere på riktigt skidspår. :)
Elina och jag gick bredvid spåret. Trodde Aldrig hon skulle orka gå så långt. Hon gick 3 varv runt 400 m spåret. Lika långt som Alice åkte skidor.

När vi kom ner var Elina inte glad... (hon gillar inte att ha handskar på sig)


Men efter bara ett par minuter var hon glad igen. :)



Alice kämpade på bra runt spåret.



Isac åkte både runt 400 m slingan och 800 m slingan. Tror han åkte 3200 m! :)



Elina var röd om kinderna när vi skulle åka hem. De är jobbigt att gå med.




Alice var nog trött i benen.




Isac var nöjd över sin åkning. Men nog ser han trött ut också?

När jag var liten var vi ofta nere på björnvallen och åkte hela familjen. Jag och min bror tävlade i skidor då och mamma och pappa följde alltid med och hejade.
Vilka minnen. Nästa gång ska jag med ta skidorna. Undrar hur de känns att åka? Var några år sedan sist! ;)

Inga kommentarer: