fredag, januari 22, 2010

Så mycke...

Ja, de är mycket kring mig just nu. Lät drastiskt. Riktigt så illa är de inte.
Men jag är inte på topp så att säga... Jag önskar att jag kunde skriva att jag mår toppen, att livet leker osv. Men de kan jag inte.
Jag upplever mycket stress just nu. Och de påverkar mej negativt. :(
I samband med stress så följer mycket annat med.
Jag hoppas att de vänder snart. Jag vill verkligen vara den där positiva, glada Kia som många tror att jag är.

Som jag sagt tidigare, jag återkommer. Tills dess så tittar jag in till er andra bloggare!
Kram

2 kommentarer:

Therese sa...

Kom å stressa ner på sockenvägen när det passar, kolla bara att jag är hemma å inte ute å ränner, så sätter jag på en kaffe panna :-)
Och kan tro att Alice kan berätta både ett och annat som inte ens når mina öron, för BUSA det kan min lilla dam *sucka* Kram!

Anna-Lena Nilsson ("Vendela") sa...

Tittar in och lämnar en stor kram! Hoppas du snart är pigg och glad igen och får tillbaka blogglusten!

KRAM