torsdag, januari 28, 2010

Snart helg!

För en del. Själv ska jag jobba hela "helgen" och gör helg på söndagkväll! :)
Men de ska väl gå de med. De är dans på mb imorn, hoppas alla får de trevligt. Själv gör de inte så mycket att jag inte kan gå... Blivit bekväm, tror jag? Eller gammal? ;)

Annars rullar dagarna på som vanligt!
Idag var vi till V-mina jag och tjejerna. Kolla runt lite och käkade på frasses! :) Mysdag!
Sedan var de matlagning som stod på schemat på eftermiddagen. Bra att ha lite matlådor i frysen.

Ikväll hann jag med en sväng i styrkehallen efter snöskottning nere hos min ängel.
Nu väntar sängen så jag orkar med morgondagen/kvällen!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Nej då, inte alls gammal :D Du har ju jobb oxå! Här blir det som vanligt ingen utegång, börjar bli lite smått less på det nu.. men att skaffa barnvakt är en smula omöjligt. Ha det bra i helgen du, trots jobbet! kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Du och jag får gå ut nåt framöver! ;) Och gubbarna får vara hemma med barnen! Hihi! Låter inte de som en bra idé? :)

Lillis73 sa...

Ja, jag var inte heller ut på dansen. Lite sugen var jag där vi 22.30-tiden men då var det lite sent påtänkt :-)