tisdag, januari 12, 2010

Utmanad:

Jag har blivit utmanad av Madde: www.maddiznilsson.blogg.se



VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?
För 10 år sedan gick jag min sista termin på omvårdnadsprogrammet i V-mina.

VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?
Jag var mammaledig med Elina! :)

FEM SNACKS DU GILLAR:
Popcorn, chips, choklad, chili ostkrokar, naturgodis.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ:
Måste vara barnsånger de, nåt annat sjungs inte här hemma! ;)
Typ Imse vimse, bäbä, blinka lilla stjärna osv. *skratt*

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Vara hemma mer med familjen (jobba mindre) betala av lån, resa, renovera huset,sätta in lite pengar på sparkonto! ;)


FEM DÅLIGA VANOR:
Jag biter på naglarna, envis, dålig karaktär, äter alldeles för mycket gott, lat

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Vara med familjen, träna, läsa, umgås med vänner, vara för mig själv ibland.

FEM SAKER SOM DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA:
Den var svår, hm, tajts utan en väldigt lång tröja skulle jag aldrig ha på mig, korta tröjor som visar tjockmagen. ;) Är säkert mycke mer men jag kommer inte på...

FAVORIT LEKSAKER:
Datorn, mobiltelefonen, kameran... De var tre saker. Sedan vet jag inte. Gillar att leka med barnens leksaker-tillsammans med dem. Hihi!

Jag utmanar alla som inte blivit utmanade! :)

2 kommentarer:

Therese sa...

Kul läsning. nu känner man dig lite bättre liksom :)
Ha en fin dag.
Kramar

veronica sa...

Hej hej! Vilken kul grej, om jag hinner kommer jag att utmana dig, hi hi. Hoppas allt är bra. Hittade hit idag. Vad stor Elina blivit. Ja, Molly fyller ju 2 snart. Tiden bara rinner iväg. Minns våra fikastunder. Ha det så bra och hälsa familjen. Kram kram