måndag, januari 04, 2010

Grattis min prinsessa!

Idag är Elinas födelsedag. För 2 år sedan och ca 1½ timme sedan föddes hon.
Min mage var sprängfärdig och jag var så glad över att de snart var över. (undrar hur jag skulle ha sett ut om jag gått längre i min graviditet, jag gick ju bara 37 veckor.)
Snart skulle jag ha min prinsessa hos mig.



Första mötet med sitt barn är de mest underbaraste man kan vara med om.
Ena stunden skrattar man, andra gråter man.


Jag minns det som om de vore igår. Känslan av att ha sitt barn på bröstet.
Höra hur hon andas. Veta att hon mår bra. Jag blev mamma för 4:e gången.
Men ingen gång är den andra lik. Varje gång är speciell...
Mina barn betyder ALLT för mig och jag skulle kunna göra vad som helst för deras skull.
Jag älskar dem över allt annat i hela världen!

1 kommentar:

Vendela sa...

Oj vilken mage du hade - och bara 37 veckor?? :-))

Jadu - finns väl inget större än kärleken till sitt/sina barn!

..och GRATTIS till 2-åringen! :-)

Kram kram