fredag, januari 01, 2010

2010!!!

Så var de ett nytt år igen. 2010. Lika svårt varje år när man ska skriva de nya årtalet. Lär bli fel några gånger antar jag!
Vi firade in de nya året hemma.
Först var vi upp till mamma och pappa och åt nyårsmiddag. De var jag som stod för maten. Lagade till den hemma och tog upp till dem.
Efter att vi ätit oss mätta så for vi hem och inväntade tolvslaget.
Barnen var otroligt pigga. Alice höll ut till klockan var närmare 23. Elina likaså.
Isac började bli trött... Men han skulle se fyrverkerierna i år. ;)
Strax efter midnatt somnade han. Nöjd och belåten.
Jag hade tänkt att hoppa i säng efter tolvslaget jag med. Men så kom goa E på besök. :)
Vi satt och surra och hade trevligt. Trött i ögat när jag väl kom mig i säng! ;)

Isac slog upp sina blå 7 imorse. Jag som hade hoppats på sovmorgon. De är rart med barn. Hihi!
Låg kvar till halv 9 och myste. Klev upp, gav hunden mat och tog med han på en promenad. :)
Nytt år, nya möjligheter. Många nyårslöften. Får se vilka som kan hållas...
Gott nytt 2010 på er!

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Gott Nytt År till er!Kram