fredag, juni 18, 2010

Cirkus Wictoria!

Igårkväll var vi på Cirkus! De var cirkus Wictoria.

Elina hittade en dagiskompis utanför cirkustältet. Alfons! (som dagen till ära fyllde 2 år)
De busade på ett tag.


För att sedan ge varandra en mysig kram. :)



Casper testade att åka kamel. :)



Alice köpte en clownnäsa. Hon blev så fin i den. ;)





Mycke djur var de under kvällen. Duktiga djur.





Elina att i pappas knä under hela föreställningen.






Olika trick med olika djur....







Stundvis skrattade jag så jag fick tårar i ögonen. Vem har sagt att cirkus bara är för barnen? Dessa clowner var underbara. De lät publiken vara med på ett hörn också. Tur vi satt uppe på bänkarna.






Strax före kl 21 var cirkusen slut och vi åkte hemmåt. Barnen var trötta och somnade snabbt efter att de klätt av sej och borstat tänderna. Ingen var hungrig efter alla popcorn och all sockervadd som de hade ätit. ;)






Jag förstår inte hur de kan få djuren att göra alla dessa trick och konster. Mycke arbete har lagts ner bakom. Detta tyckte jag såg så sött ut! Elina skrattade gott åt pippi.

5 kommentarer:

Idah sa...

haha jo de är sant men jag är lite latare än dig ;D

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Haha! Men Idah då! ;) De klarar du ju lätt! :P Du e väl inte lat?

Sanna sa...

Var roligt ni hade på cirkus! Vi lovade barnen 2st djurpark istället för det.. billigare ;)

Ha en bra helg vännen! Kram på dig.

Hillan sa...

Ja dom är då så söta dom små livet. Alfons tackar sååå mkt för presenten han fick av er, försökte få han å säga det på cirkusen, men det gick inte :)

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Hillan: De var så lite så! ;)Han är så söt! :D