söndag, juni 13, 2010

Helgen hos Svanbergs

I helgen har Elina inte varit sig själv. Sovit extra mycket och ätit dåligt. Ikväll hade hon feber. Jag hoppas att de bara beror på de nya tänder som är på G i hennes mun!


Alice tog kort på mig och Elina idag.



Mina gamla rullskridskor har testats i helgen. En aningens för stora är de. Jag kunde t.o.m ha de. (och då får man komma ihåg att jag hade dem i 6:an typ, mina fötter har nog inte växt så mycket sedan dess då...)



Elina har velat åka vagn hela helgen. Konstigt de där. När man ska ut och gå, och hon ska åka vagnen-då vill hon inte. Men när vi inte ska gå ut å då-då vill hon! ;)



Ludde har fått många cykelturer och promenader. Här är han helst slut efter en cykeltur med Micke. ;)





Emil han bara strosar om kring. Tänk så härligt att få vara katt.



Isac blev biten av årets största mygga i helgen. Ett stort bett tog den! ;)


I eftermiddags började de regna. Trist, men vadå? Vi hade ju väntat regn hela dagen igår med, men klarat oss. Så vi ska väl inte klaga? Men visst vill vi hellre ha sol???

1 kommentar:

Therese sa...

Klart vi hellre har sooooool! Så Elina håller på få tänder, hoppas det är det som orsakar febern å ingen förkylning. Här är vi förkylda :-/ Massa kramar!!