onsdag, juni 23, 2010

Självplågare!


Ja, nog tusan är man en sådan. Ikväll kom jag på att jag skulle springa runt sjön igen! ;) Sagt och gjort. Så blev det! :P
Först var de dax för Alice fotbollsträning. Hela familjen åkte ner och hejade. Så roligt att de finns aktiviteter för barnen. (trots att Dorotea är ett sådant litet samhälle ändå)

Isac var med och stod i mål. De tyckte han var skoj.

Hem med barnen. Sedan gav jag mig i väg. Nästan 1 minut "snabbare" var jag idag. Snabb vill jag inte påstå att jag är. Men jag orkar mer och mer. Halva rundan är inga problem, men sedan börjar de bli tungt. Jag jogga/gick/jogga/gick den sista biten även denna gången.

Men skam den som ger sig. I helgen ska jag banne mig ut igen. Så blir det. ;)
Innan sommaren är slut kanske jag till å med tycker att de är skoj att springa? haha!

Inga kommentarer: