fredag, juni 18, 2010

Tävling!



Jag är med och tävlar hos http://www.mattans.bloggie.se/ om en luftrenare från Aroma Tech.


För att vara med och tävla ska jag svara på några frågor om mej själv och de kommer här:

Jag heter Kristina, kallas för Kia sedan många år tillbaka.
Jag är 29 år gammal och bor tillsammans med min man och 3 barn i Dorotea. Här har jag bott hela livet och jag bor numera på samma gata som jag växte upp på som barn.
Dorotea är ett litet samhälle i västerbottens inland med ca 3000 innevånare i kommunen.
Jag skulle gärna vinna denna luftrenare då min minsta dotter har problem med infektionsastma. När hon blir förkyld så sväller hennes luftvägar och hon har problem med andningen.
En sådan här luftrenare vore en resurs att ha hemma sådana gånger.

Vill du vara med och tävla så gå in du med!
Tävlingen pågår till den 30 Juni!

Inga kommentarer: