torsdag, juni 10, 2010

Examen

Ikväll var de dax för Isac´s examen. 2:a klass. Herregud så tiden går snabbt!!!! Vad? Tyckte nyss han började förskolan? Snart börjar han alltså 3:an...


Förskolan-3.an hade examen samtidigt. Alla barnen sjöng så fint! :)

Min brorson Elias satt hos mig en stund. Blev full i skratt när en tant bakom mig sa efter examen att jag hade ett riktigt charmtroll till son! ;) haha!


Efter examen så passade vi på att ta lite kort.
Elina spexade på som vanligt! ;)




Alice blir nog fotomodell som stor...




Isac var mindre glad över att behöva vara med på kort!




Mina sötistjejer tillsammans.







Storebror och lillasyster. Nästa år är de din tur Alice.






Kusiner och bästa vänner.




Isac och sin tjej! <3

Nu är de sommar! :)

4 kommentarer:

Nina sa...

Ja tänk så stora dom blivit!!! Och i kyrkan så rann det tårar, precis som alla andra år!
Nostagi känslor blandat med en otrolig stolhet!

Ha det gott i helgen!
Kramar

Vendela sa...

Å vad fint med examen och sommar! Nästa år får väl jag gå också gå på dottersn första examen; för jag tror de har det även på 6-årsverksamheten? Visst börjar Alice också 6-års till hösten?

Kram kram

Sanna sa...

Så fina barnen var!!

kramar till er!

Therese sa...

Ja karlar är inte vanliga i bloggvärlden *fniss* Å så fina kort från kyrkan, längtar så tills Svea är nog gammal för avslutningar där... Hoppas allt är bra annars med er?! Kram