onsdag, december 30, 2009

GOTT NYTT ÅR!

Om jag inte tittar förbi bloggen imorgon, så vill jag passa på att önska er alla GOTT NYTT ÅR!
Och om ni ska ge nyårslöften inför 2010-ge löften som ni vet att ni kan hålla...
Själv tänker jag lova mig själv att träna mera och äta mindre. Fick en aha-upplevelse idag när vi kollade på "gamla filmer". Sommaren 2008 vill jag inte uppleva igen. Inte för att de var nåt fel på sommaren. Men jag vill inte se ut så igen. Utseendet är verkligen inte allt, jag vet. Och jag försöker intala mig själv varje dag att jag faktiskt har fött 4 barn. Meeeen, jag ska inte bli så stor igen, om de inte gäller graviditet förstås. ;)
Sååå, när nyårsafton varit och de nya året börjar så börjar så även mitt nya liv.
Nu jäklar ska 10 kg bort från mig! Och där med basta!!!!

2 kommentarer:

Nina sa...

Gott Nytt År!!!
Hoppas erat 2010 blir alldeles underbart =)

Kramar!

Vendela sa...

Tack detsamma - ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig :-))

Kram kram